PLD +Laptop, co polecacie..., moze byc Acer ?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Pon, 15 Sie 2005, 17:14:13 CEST

Dnia poniedziałek 15 sierpień 2005 11:59, Michal Kochanowicz napisał:

> W każdym razie, jeśli chcesz pracować na laptopie a nie tylko położyć go
> na biurku żeby robić wrażenie na klientach to nie kupuj wynalazków typu
> Gericom.

No wlasnie potrzebuje czegos do pracy.
Aktualnie mam tak ze czesc rzeczy mam w domu, czesc w pracy. A jak jestem na
urlopie tak jak teraz to musze korzystac z cudzego kompa i z VNC, by
sprawdzic poczte, albo by cos naprawic, co sie w robocie wysypalo.

A laptopa musze kupic za wlasne pieniadze, dlatego staram sie wybrac cos
taniego i dobrego, co bedzie mi sluzylo przez lata.

Pawel