RTL8180

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Pon, 15 Sie 2005, 23:09:56 CEST

avatar wrote:
> Mam problem z zainstalowaniem sieci przez karte RTL8180. W repozytorium nie

po pierwsze zaloz nowy watek zamiast klikac odpowiedz

> ma jeszcze wlasciwej wersji pakietu kernel-net-ndiswrapper zeby z tego

po drugie zbuduj sobie z cvs'a bo narazie rzeczywiscie nie ma

> skorzystac, tak jak zawsze robilem, a po zainstalowaniu pakietu
> kernel-net-rtl8180 i po wykonaniu
> modprobe rtl8180_24x
po trzecie ten modul nie dziala na 2.6 bo jak nazwa wskazuje jest dla
2.4 wiec nie wiem po co jest budowany

> otrzymuje komunikat
> Invalid module format.
> W czym problem? Jak zaladowac ten modul? Jak skonfigurowac pozniej karte
> zeby laczyla sie automatycznie z access pointem

http://pl.docs.pld-linux.org/siec_wifi.html

z tym ze koncowka instalacji karty to:

edycja pliku /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-wlan0

i dodanie wpisow:

WLAN_MODE=Managed
WLAN_ESSID=aaaaa
WLAN_KEY='s:twoje_haslo_majace_13_znakow'