Laptop - Co robicie z Windows

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 16 Sie 2005, 12:19:50 CEST

Dnia 16-08-2005, wto o godzinie 12:01 +0200, Jaroslaw Kruk napisał(a):

> PS. Zastanawiam sie tylko czy jest sens, bo juz ustalilismy ze to jest
> OEM (system preinstalowany), i nie wiem czy warto sie starac o ta
> refundacje.

Zależnie od wielkości funduszu reklamowego jaki przeznacza Microsoft na
wspieranie swojego systemu i zależnie od tego jakie lojalki spełnia
producent sprzętu, to cena systemu EOM dla Windows XP Pro jest w okolicy
100 USD.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.