~ po nacisnięciu del lub insert oraz biale terminale

Badman pld w vp.pl
Wto, 16 Sie 2005, 13:48:45 CEST

Dnia 13-08-2005, sob o godzinie 10:58 +0200, susza001 napisał(a):
>     Proste problemy ale jakoś nie mogę sobie z nimi poradzić
> Zainstalowałem PLD poprzez pldconf i takie coś wyskakuje
> po naciśnieciu jakiegokolweik klawisza znad strzałek pokazuje się ~
> zainstalowany jest bash i bash_completion

Ja mam to samo w multi-gnome-terminal (multi-gnome-terminal-1.6.2-4). W
xterm, i gnome-terminal jest ok.
Śledząc odwołania do plików konfiguracyjnych przy uruchamianiu
multi-gnome-terminal okazało się, że zamiast szukać pliku .Xdefaults,
szuka .Xdefaults-nazwa_hosta. Czy to normalne zachowanie ?
Tomasz Gutewicz