bt848 -> transcode -> avi

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 16 Sie 2005, 14:00:41 CEST

	Mam kłopot. Potrzebuje zrzucić kasetę vhs na avika (lub coś podobnego
co zajmuje mało miejsca). Mam kartę telewizyjna opartą na chipie bt848 i
oczywiście magnetowid.
Pytanko: jak wywołać transcode żeby żarło z karty tel. i pchało do avi
(DivX?).

Prośba: aktualnie jestem człowiekiem bardzo zajętym a operacja ta jest
dla mnie jednorazowa. W związku z tym nie zamierzam się uczyć transcoda
bo więcej mi się to nie przyda. Jeśli ktoś ma napisać coś w stylu RTFM
lub "man transcode" to niech lepiej nie odpisuje. Proszę o gotowe
rozwiązanie i z góry serdecznie dziękuje za udzieloną pomoc.

Pozdrawiam
Grzesiek