Laptop - Co robicie z Windows

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 17 Sie 2005, 10:07:41 CEST

Użytkownik Jaroslaw Kruk napisał:

>Witam
>
>To ja się wtrące do dyskusji. Mój brat, który przebywa w USA, kupił mi
>laptopa (Compaq Presario with AMD Turion64 Mobile Technology V2311US).
>Oczywiście jak tylko wróci do Polski i mi go przywiezie posadzę na nim
>PLD.

To ja sie wtrace:
mam identyczna sytuacje -
ale pluje sobie w brode, bo taki sam sprzet mozna kupic w polsce z
GWARANCJA!!!
za niewiele wyzsza kwote. Oczywiscie nie bedzie to HP, ale Acer albo
Aristo,
ale moim zdaniem nie odbiegaja one wiele funkcjonalnoscia.
W BB wcale nie jest duzo taniej. Taniej jest w sprzedazy wysylkowej,
ale trzeba miec znjajomego wujka z karta amerykanskiego banku i adres w
USA,
zeby taka transakcje dokonac.
Moim zdaniem, wole kupic w polsce z gwarancja, niz tam pare dolcow taniej,
ale jak mi sie cos uwali to moge go uzywac jako podstawki pod kawe...

Lukasz