Laptop - Co robicie z Windows

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 18 Sie 2005, 14:31:20 CEST

Użytkownik Lukasz B napisał:

>Użytkownik Jaroslaw Kruk napisał:
>

>To ja sie wtrace:
>mam identyczna sytuacje -
>ale pluje sobie w brode, bo taki sam sprzet mozna kupic w polsce z
>GWARANCJA!!!
>za niewiele wyzsza kwote. Oczywiscie nie bedzie to HP, ale Acer albo
>Aristo,
>ale moim zdaniem nie odbiegaja one wiele funkcjonalnoscia.
>W BB wcale nie jest duzo taniej. Taniej jest w sprzedazy wysylkowej,
>ale trzeba miec znjajomego wujka z karta amerykanskiego banku i adres w
>USA,
> [...]

czesciowo zwracam honor:
moj HP nazywa sie faktycznie HP (Pavilion)
kosztowal ~$870 open box
owszem, sprawuje sie niezawodnie.

Dzis zasiadlem do Aristo w podobnej cenie - ma WSZYSTKO, tj IrDA, FW,
TV-out, pcmcia, wiecej diodek
(przynajmniej wiem, ze kabelek jest wlozony do gniazdka, bo w tych HP
nic sie nie swieci :P )
ale ma za to jedno - Celeron D!. po 10 minutach pracy chodzi jak
odkurzacz. Dziekuje bardzo. :)

Lukasz