cannot connect to X server :0.0

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 21 Sie 2005, 16:26:41 CEST

On 2005-08-21 16:12, Wieslaw Kierbedz wrote:

>Podstawowa - to nie jest zepsute. Uruchamiając jako root aplikacje
>okienkowe w sesji X innego użytkownika, zepsujesz uprawnienia do kilku
>plików danego użytkownika (a nie chce mi się sprawdzać, których
>dokładnie).

Oj chyba nie... uruchaniasz to nie w sesji danego usera a korzystając z
jakiegoś tam displaya, czyli raczej nic mu nie zepsujesz (tak mi się
przynajmjiej wydaje).

Problem występuje natomiast kiedy uruchamiam aplikację suidowaną na
roota (mam taką jedną) - po czymś takim faktycznie plik .ICEauthority
staje się własnością roota i kiszka :(

ethanak