cannot connect to X server :0.0

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Nie, 21 Sie 2005, 16:38:47 CEST

Bohdan R. Rau napisał(a):

>Oj chyba nie... uruchaniasz to nie w sesji danego usera a korzystając z
>jakiegoś tam displaya, czyli raczej nic mu nie zepsujesz (tak mi się
>przynajmjiej wydaje).
>
>Problem występuje natomiast kiedy uruchamiam aplikację suidowaną na
>roota (mam taką jedną) - po czymś takim faktycznie plik .ICEauthority
>staje się własnością roota i kiszka :(

Nie chce mi się badać teraz dokładnie, jak to było. Ostatnio na tej
liście ktoś miał kłopoty z k3b.
Z tego powodu właśnie. Sam kilkakroć coś takiego przerabiałem.
Choć może wynikało to z różnicy pomiędzy "su root" i "su -".

--
WK
Wypusty: