cannot connect to X server :0.0

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Nie, 21 Sie 2005, 22:07:11 CEST

Dnia 21-08-2005, nie o godzinie 20:22 +0200, Sylwester Gruszka
napisał(a):
> to jest efekt kiedy wpisuje wszystko w "konsoli administratora" bo jak
> wpiszę "sudo su -" to mam "sorry - wrong password, try again" (a jestem
> w grupie wheel).
A czyje hasło podajesz? Odpalając coś przez sudo musisz podać swoje
hasło (chyba że skonfigurowałeś sudo na działanie bez hasła), a potem
chyba jeszcze hasło roota, którego wymaga su -
Nie próbowałem tego (mam moje hasło takie samo jak roota to i tak bym
nie wiedział które podaję), ale IMVHO teoretycznie to tak powinno być.
Krystian T

        "errare humanum est..."