cannot connect to X server :0.0

Sylwester Gruszka gruszek w pogodanet.pl
Nie, 21 Sie 2005, 23:31:41 CEST

> Odpal strace kcmshell kdmtheme i zobacz jaki plik musisz stworzyć.

wywala bardzo dużo plików (głównie ...locale...en_EN...) ale myślę ze
najważniejsze są ostatnie dwa:
access("/home/users/sylwek/.kde/share/config/kdm/kdmrc", R_OK) = -1
ENOENT (No such file or directory)
access("/usr/share/config/kdm/kdmrc", R_OK) = -1 ENOENT (No such file or
directory)

z tym że ja kdmrc mam przecierz w /etc/X11/kdm/kdmrc :| może zrobić
dowiązanie? czy po prostu stworzyć ten plik w /usr/share.. ??
(zanim poczekam na odpowiedź stworzę go i zobaczymy co się stanie ;)