cannot connect to X server :0.0

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Nie, 21 Sie 2005, 23:33:48 CEST

On 2005-08-21 23:15, Miro Ziemski wrote:
[...]

>Zawsze można (w niektórych systemach plików) użyć ACL-i.

Zapewne tak - chociaż nie mam pojęcia czy reiserfs to akurat ten
"niektóry" :)

Potrzebowałem rozwiązania "na szybko" - a wrapper był akurat najszybszy
w realizacji (k3b musiała uruchamiać córeczka która hasła roota do tej
maszyny nie zna, najchętniej z ikonki na panelu). Pewnie jak mi się
zechce to dorobię do niego coś co przywraca prawowitego właściciela do
różnych dziwnych plików - ale przy częstotliwości wypalania 1 płytki na
miesiąc to mi sie po prostu nie chce.

ethanak