deamon alsasound

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 22 Sie 2005, 00:15:21 CEST

[DLUGI WSTEP]
Nie podoba mi sie dzialanie alsy ,a w szczegolnosci to ze dziala ale
jakos tak dziwnie.
na starcie systemu po zaladowaniu jadra i w trakcie "init 5"
jak zaczyna ladowac deamona alsasound pokazuje mi sie ze jest juz
uruchomiona, a to dziwne bo dopiero wlaczam kompa
Mam to juz od paru miesiecy, lecz predzej mnie to tak nie interesowalo,
bo gierki i chyba programy korzystajace z /dev/dsp czy oss
dzialaly i nic dziwnego nie zauwazylem, ale gdy przeszlem z dev na udev
i wyrzucilem dev i devfs to
okazalo sie ze po zmianie aby pliki udev-a byly w /dev/ gierki
korzystajace z /dev/dsp byly bez dzwieku

[SEDNO]
deamon alsasound na starcie systemu sie nie wlacza(pisze ze juz jest
uruchomiona i nic nie robi) bo
jak moj komp sie wylacza to nie wylacza alsasound i zostaje plik
"/var/lock/subsys/alsasound"

Jak to naprawic()?
Nie chodzi mi o dopisanie gdzies tam oddzielnego skrypciku, ktory bedzie
to korygowal, tylko raczej o wskazanie jakiegos bledu w
konfiguracji(tylko nie wiem gdzie jej szukac)
A to mam:alsa-lib-devel-1.0.8-1
alsa-utils-init-1.0.8-1
esound-alsa-0.2.35-1
alsa-oss-1.0.8-1
kernel-grsecurity-sound-alsa-2.6.11.10-6
alsa-lib-1.0.8-1
alsa-utils-1.0.8-1
mam tez pliczek /etc/asound.conf z bajerami dmix ale to nie jest przeczyna
jak zrobie service alsasound restart to zadziala
[SUPER SEDNO]
Dlaczego przy wylaczaniu systemu/restarcie czy jakimkolwiem innym
przejsciu w "init " gdzie powinna asla sie wylaczyc sie niewylacza???!!!!!!

Przepraszam za to dlugie opowiadanie
Pozdrawiam TOmek

Dla kobiet i nie tylko! ;-) >>> http://link.interia.pl/f18aa