( było ) mplayer -loop 0 i słuchanie radia

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 23 Sie 2005, 09:04:30 CEST

Sprawdziłem wczoraj - owszem, parametr -loop 0 doskonale, a nawet jeszcze
lepiej, zastępuje moje while true; do przy odpalaniu mplayera i próbie
posłuchania np. Trójki.Czasami swoje trzeba odczekać, ale w końcu się
łączy. mplayer-1.0-1.pre7.3

Pozdrawiam.