deamon alsasound

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 24 Sie 2005, 20:17:03 CEST

On Wed, 24 August 2005 18:50:41 +0200, Tomasz Narloch wrote:

> To "pojawianie sie samego z siebie" (ladowanie modulu snd-intel8x0)
> zawdzieczam hotplug, ktory sie uruchamia wczesniej.

Nie wiem, może i tak, ale dodam, że podobnie jak alsa-utils-init,
tak i hotpluga _również nie mam zainstalowanego_.

U mnie to jest tak, że zamiast używać zwykłego '/etc/issue',
używam własnego issue.fb, które na powitanie wydaje dźwięki.
Tak naprawdę to robi to fbgetty przy pomocy wavplay...
Nieważne. W każdym razie zaraz po uruchomieniu systemu
coś (wavplay) używa '/dev/dsp' i moduły "ładują się "same"". ;-)
Bez alsa-utils-init, bez hotpluga.

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl        ...każdy ma takiego trolla na jakiego sobie zaslużył