ReiserFS i dziwny log

Marcin Albecki morales w rssystem.pl
Czw, 25 Sie 2005, 01:42:41 CEST

Un dia un hombre llamado Andrzej Zawadzki tenia una idea:

> Miałeś jakiś hardpad? Bo na to wygląda...
> Jeśli tak to reiserfsck może pomoże.
>
> BTW: Czy ten cciss ma baterię w środku?

Długo to trwało, bo urlop :P
Zadnych hardpadów nie było. Reiserfsck nie pomaga.
Wyłączyłem crona i przestał się sypać. Ale to żadne rozwiązanie. Zaczęły
się problemy z logowaniem do samby. A co najgorsze baza firebirda się
wysypała. Zmieniłem więc kernela na 2.4.30 i wszystkie problemy
zniknęły. Więc sprzęt chyba raczej mam w porządku. Może reiserfs w
2.6.11.10-6 jest popsuty? Ktoś miał podobne zdarzenia na kernelu 2.6?

Morales

--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      GG 551597       UIN 99410269