Zrobic se problem z chmod-em

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Czw, 25 Sie 2005, 16:54:21 CEST

Zaczolem sobie troszke porzatkowac i bach dostalem za swoje
zainstalowalem sobie padee themow do kdm i chcialem aby wszzyskie
pliczki w katalogach mialy inne prawa:
wiec zrobic mialem tak:
chmod 644 */*
ale zrobilem przez nieuwage tak
chmod 644 /*/*
co zaowocowalo nerwami , straconymi kilkoma godzinami, poniewaz przezz
zdenerwowanie i cofanie czesci zmian ktore wyrzadzilem chmod-em usunolem
se pare pliczkow z /boot/.

Czy jest jakies narzedzie do przywracania praw dla plikow, ktore
pochodza z rpm-ów, bo sciaganie takiej masy rpm-ow z netu do ktorych nie
jestem pewny "praw" jest ostatecznosci, ktora nie wiem czy bedzie mi sie
chcialo robic

Pozdrawiam TOmek

Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c