Instalacja z RescueCD, dyski scsi i L 99 99

virek@poczta.onet.pl virek w poczta.onet.pl
Nie, 28 Sie 2005, 12:00:58 CEST

Wziąłem się za instalację nowej wersji systemu - z rescue CD
załadowałem moduły scsi (aic7xxx, sd_mod - trochę się go naszukałem, i jeszce jeden, nie pamietam z nazwy, ładowany wraz z aic7xx)
podzieliłem na partycje (sda1 - /boot, sda3 - /)
wszystko się poinstalowało, sprawdziłem /etc/sysconfig/geninitr.conf na obecność sprawdzania obecności scsi, srestartowałem - L 99.
wygenerowałem geninirtrd, widziałem na pewno że przewinął się moduł sd_mod - jestem na niego mocno wyczulony - zrestartowałem - to samo.
Co robię źle? Co jeszcze powinienem dołożyć?
Kontroler to popularny adaptec 2940. Do tej pory chodził tam Ra instalowany z płytki base, i tam takich problemów nie miałem.
Partycje są w ext3, i, o ile pamięć mnie nie myli, podczas generowania initrd taki moduł się przewinął.