Instalacja z RescueCD, dyski scsi i L 99 99

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Nie, 28 Sie 2005, 12:13:46 CEST

On Sun, 28 Aug 2005 12:00:58 +0200, you wrote:

>Wziąłem się za instalację nowej wersji systemu - z rescue CD
>załadowałem moduły scsi (aic7xxx, sd_mod - trochę się go naszukałem, i jeszce jeden, nie pamietam z nazwy, ładowany wraz z aic7xx)
>podzieliłem na partycje (sda1 - /boot, sda3 - /)
>wszystko się poinstalowało, sprawdziłem /etc/sysconfig/geninitr.conf na obecność sprawdzania obecności scsi, srestartowałem - L 99.
>wygenerowałem geninirtrd, widziałem na pewno że przewinął się moduł sd_mod - jestem na niego mocno wyczulony - zrestartowałem - to samo.
>Co robię źle? Co jeszcze powinienem dołożyć?
> [...]

startujesz rescue
modprobe aic7xxx
modprobe sd_mod
mkdir /dest
mount /dev/sda3 /dest
mount /dev/sda1 /dest/boot

do /dest/boot/etc/modprobe.conf
dopisz
alias scsi_hostadapter aic7xxx

jak masz kernel 2.4 to modules.conf zamiast modprobe.conf

sprawdz czy masz dobre fstab. lilo

chroot /dest
mount /proc

geninitrd -v  /boot/initrd-2.6.8-4.gz 2.6.8-4

za 2.6.8-4 oczywiście podstawiasz swoją wersje kernela

lilo -v

i powinno zagrać

jeśli nie wyślij na liste wynik polecen geninitrd i lilo

Pozdrawiam,

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP6067-RIPE]