Instalacja z RescueCD, dyski scsi i L 99 99

virek@poczta.onet.pl virek w poczta.onet.pl
Nie, 28 Sie 2005, 13:51:44 CEST

Użytkownik Arkadiusz Patyk <areq w pld-linux.org> napisał:
[...]
Dziękuję, zadziałało

>jak masz kernel 2.4 to modules.conf zamiast modprobe.conf

Mam jądro z serii 2.6.11, najnowsze jakie było do zainstalowania.
Na wszelki wypadek skopiowałem jednak modprobe.conf do modules.conf

>mount /proc

Pewne podejrzenie mam, że za drugim razem, jak chciałem wygenerować initrd, nie podmontowałem proc-a

>i powinno zagrać

Zagrało. Ale wydawało mi się, że wszystko zrobiłem dobrze, zgodnie z instrukcja na pl.docs.pld-linux.org. Ale widocznie coś musiałem przypadkiem pominąć, zresztą wczoraj więcej dziwnych błędów miałem, m.in. zapomniałem podmontować dysk do /dest i sie potem dziwiłem, że do zainstalowania jądra zabrakło 3MB przestrzeni dyskowej...

>jeśli nie wyślij na liste wynik polecen geninitrd i lilo

Przy instalacji lilo jeden komunikat mi nie daje spokoju:

    The kernel was compiled with DEVFS_FS, but 'devfs=mount' was omitted
        as a kernel command-line boot parameter; hence, the '/dev' directory
        structure does not reflect DEVFS_FS device names.

jak to można ładnie rozwiązać?

Pozdrawiam - Grzegorz