Laptop - Co robicie z Windows

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Nie, 28 Sie 2005, 17:03:55 CEST

It seems like on Sunday 28 of August 2005 14:33, Fajti typed:

>  pewnie to wynika z licencji MS, ale na chlopski rozum, jak
> moze byc nielegalne odsprzedawanie czegos co nalezy do mnie, nawet jesli
> jest to czescia jakiejs wiekszej calosci ?

Hehe, nawet nie wiesz o tym, że płacąc za windowsa kilkaset złotych on dalej
nie należy do Ciebie? ;-) O to w tym chodzi, że gdyby on już należał do
Ciebie, to nie byłoby żadnego problemu z czymkolwiek. Mógłbyś sobie z nim
robić, co Ci się żywnie podoba. Włącznie ze sprzedażą hurtową w cenie
sześciopak_żywca.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/