Memory failed - Problemy z instalacją PLD 2.0

Zingi zaren w autograf.pl
Pon, 29 Sie 2005, 13:12:43 CEST

Problem polega na tym że po instalacji z netu (podstawowa /  jądro 2.4 /
i686 ) pojawia się błąd związany z ustawieniem partycji dysków i PLD się nie
uruchamia (próbowałem na 2 dyskach). Wcześniej na tej samej maszynie nie
miałem najmniejszych problemów z instalacją. Próbowałem ręczne przydzielać
partycje ale niestety też nic to nie daje. Instalacja z jądrem 2.4 exp.
spowodowała że system zaczął startować ale podczas ładowania modułów pojawia
się błąd "memory failed". Komputerek sprawdziłem i ma wszystkie podzespoły
sprawne instalacja innego linuxa lub windowsa nie powoduje żadnych
problemów.

Proszę ja jakieś porady jak sobie z tym poradzić.

Pozdrawiam

Zingi