Memory failed - Problemy z instalacją PLD 2.0

Krzysztof Królikowski krzysiek w pkn.pl
Pon, 29 Sie 2005, 15:11:40 CEST

Dnia 29-08-2005, pon o godzinie 13:12 +0200, Zingi napisał(a):

> Problem polega na tym że po instalacji z netu (podstawowa /  jądro
> 2.4 / i686 ) pojawia się błąd związany z ustawieniem partycji dysków i
> PLD się nie uruchamia (próbowałem na 2 dyskach). Wcześniej na tej
> samej maszynie nie miałem najmniejszych problemów z instalacją.
> Próbowałem ręczne przydzielać partycje ale niestety też nic to nie
> daje… Instalacja z jądrem 2.4 exp. spowodowała że system zaczął
> startować ale podczas ładowania modułów pojawia się błąd "memory
> failed". Komputerek sprawdziłem i ma wszystkie podzespoły sprawne
> [...]
nie wiem jaką metodą instalowałeś system, ja w każdym bądź razie polecam
instalację z RescueCD, opis znajdziesz w dokumentacji do systemu.

--
Krzysztof Królikowski [krzysiek @ pkn . pl]
Systems & Network Administrator & PLD Linux developer