Glowna strona PLD - dziala?

Liliana Ziołek liliana.ziolek w gmail.com
Pon, 29 Sie 2005, 18:36:50 CEST

Hello Lukasz,

Monday, August 29, 2005, 12:35:19 AM, you wrote:

blekot w inhell ~>>host www.pld-linux.org
> host www.pld-linux.org has address 217.149.246.8
blekot w inhell ~>>host lists.pld-linux.org
> lists.pld-linux.org has address 217.149.245.2
> To nie te same maszyny. Mozna isc dalej i poszukac gdzie stoja (traceroute)
> albo whois

W porządku, ale taka wiedza w najmniejszym stopniu nie odpowie na
pytanie: kiedy główna strona wstanie?

Ciężej mi siać propagandę proPLD kiedy wejście na główną stronę kończy
się tak brzydko ;)

--
Best regards,
 Liliana                            mailto:liliana.ziolek w gmail.com