PLD 2.0->3.0??

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 29 Sie 2005, 19:56:43 CEST

On Mon, Aug 29, 2005 at 04:57:39PM +0200, duch w wla.pl wrote:

> duzo paczek nowych leci do ready

Jak od pewnie kilkunastu miesięcy, zdecydowana większość. Proces
przenoszenia z ready do głównego drzewka jest czymś zupełnie innym.

Osoby chętne "świeżości" powinny się zainteresować ac-ready, acz muszą
mieć na względzie, że może to się skończyć destabilizacją systemu lub
niemożnością zrobienia upgradu (np. jest aktualnie przebudowywanie X
paczek na nowej bibliotece).