telinit 1 - i nic z tego

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 30 Sie 2005, 09:21:23 CEST

Właśnie się ździwiłem. Chciałem przejść do singla wydając komendę telinit 1
- a system mi na to powyłączał najpierw wszystkie usługi, a jak już
napisał, że "Going into single user mode" to znów wszedł na poziom 3 i
zaczął od nowa odpalać wszystkie usługi. Oczywiście z singla nici.

Co więcej - start systemu z parametrem single podanym w LILO też nic nie
daje, system wstaje standardowo w runlevelu 3.

Czy ktoś wie co mogę mieć nie tak w systemie tudzież gdzie to sprawdzić?
Zainstalowane aktualne Ac/ready.