telinit 1 - i nic z tego

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Wto, 30 Sie 2005, 11:03:18 CEST

On Tue, 30 Aug 2005, Łukasz Maśko wrote:
> Właśnie się ździwiłem. Chciałem przejść do singla wydając komendę telinit 1
> - a system mi na to powyłączał najpierw wszystkie usługi, a jak już
> napisał, że "Going into single user mode" to znów wszedł na poziom 3 i
> zaczął od nowa odpalać wszystkie usługi. Oczywiście z singla nici.
>
> Co więcej - start systemu z parametrem single podanym w LILO też nic nie
> daje, system wstaje standardowo w runlevelu 3.
>
> Czy ktoś wie co mogę mieć nie tak w systemie tudzież gdzie to sprawdzić?
> Zainstalowane aktualne Ac/ready.

Na devel też o tym piszą:
=========================

> Chyba poprostu 1, można też init=/bin/bash ;-)

init=1 jak i po prostu 1 rowniez nie dzialaja. Z /bin/bash nie
probowalem, no ale bez jaj :) Powinno dzialac jak dzialalo :) Mam
jeszcze jedna maszyne nie upgrade'owana, na ktorej single dziala. Jak
sie zdenerwuje, to bede upgrade'owal na niej paczki po jednej i
sprawdzal po ktorej przestanie dzialac :)

Ja (niestety) sprawne systemy, żeby coś naprawić/pozmieniać
zmuszony jestem odpalać za pomocą RescueCD i chrootować. :(

--
pzdr
Stacho Pal