k2.6.13 i czcionki

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 30 Sie 2005, 14:46:24 CEST

Czesc

Zostalem zmuszony do aktualizacji jadra na desktopie. Jadro dziala,
jednak po zmianie przestaly sie odpalac Xy. Pomoglo wklepanie na sztywno
czestotliwosci monitora. Po tej zmianie wszystkie czcionki w XFCE, gdm i
aplikacjach GTK/Qt zrobily sie mikroskopijne. W GNOME i KDE jest OK.
Zmianie uleglo jedynie jadro oraz te nieszczesne czestotliwosci w
konfiguracji Xow. Macie jakis pomysl co sie spierniczylo i jak to
naprawic? Cos mi sie kolacze po glowie, ze da sie ustawic rozdzielczosc
obrazu w dpi, ale nie bardzo mam pomysl gdzie tego szukac.

Pozdrawiam
Beorn