experimental jest super! - Re: Re: problem z instalacja PLD 2.0 - net, i586

dariusz krzempek darek.k.fm w interia.pl
Wto, 30 Sie 2005, 20:50:06 CEST

Witam,

> Heh dokładnie tak. Zmień z kernel na kernel-grsecurity jak tylko zacznie
> ściągać listy pakietów wcześniej nadpisuje. Mi pomogło

Zrobiłem inaczej, tak jak ktoś wspominał abym spróbował z katalogu experimental.
I poszło bez specjalnych zabiegów. Moim zdaniem zawartość katalogu experimental jest bardzo dobra i nie wymaga jakichkolwiek poprawek tylko przenieść do właściwego katalogu images.
Tylko zeby to ktoś zrobił... jak znam życie to twórcy to oleją. A szkoda.

Dariusz Krzempek

Najwiekszy MOTO-serwis w Polsce >>> http://link.interia.pl/f18af