Ra: zwalony PAM? :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 31 Sie 2005, 14:58:29 CEST

Witam,

Mam na serwerze Ra ze wszystkimi update'ami...
Zainstalowałem ostatnio vsftpd, żeby użyć virtual users.

Niestety - coś jest BARDZO nie tak. :-/ Użyłem bazę userów zrobioną przy
użyciu db3-utils, uruchomiłem... i nie mogę się zalogować. W logach zaś...

vsftpd: PAM unable to dlopen(/lib/security/pam_userdb.so)
vsftpd: PAM [dlerror: /lib/security/pam_userdb.so: undefined symbol: conversation]
vsftpd: PAM adding faulty module: /lib/security/pam_userdb.so

Czy ktoś wie co może być przyczyną? Czyżby coś było nie tak z pam_userdb.so?
Nikt tutaj nigdy nie używał tego modułu, że przez niemal 2 lata mamy nadal
tę samą wersję pama?

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004