Ra: zwalony PAM? :(

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Śro, 31 Sie 2005, 16:31:43 CEST

On Wed, 31 Aug 2005, Robert 'dzeus' Graużenis wrote:

> W sumie na Ac też poległem przy uruchamianiu wirtualnych użytkowników
> w vsftpd, niby wszystko wg dokumentacji, ale zalogować się nie dało,
> działa u kogoś taka konfiguracja (vsftpd z userami w bazie db)?

Właśnie rzecz w tym że na AC - działa...

Niestety ze względu na "rozrywkowy" charakter migracji Ra-AC nie mam
najmniejszej ochoty przeprowadzać takiej operacji na żywym serwerze do
którego nie mam dostępu fizycznego, więc nadal muszę tkwić w Ra... :(

A na razie to mam, cholera, czarną dziurę zamiast ftp :(
Jeszcze chwila i będę próbował ściągać PAM z RedHata 7.1 - tam przynajmniej
działa jak należy...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua w ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004