Domeny (NTG)

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 31 Sie 2005, 22:07:30 CEST

It seems like on Wednesday 31 of August 2005 21:50, Grzegorz Sójka typed:
> Mam drobne pytanko. Czy ktoś z was rejestrował domene rootową? To znaczy
>   chciał bym zarejestrować domenę "pfu.". Niestety nie wiem ani do kogo
> mam się zwrócić ani ile to kosztuje. Najbąrdziej interesuje mnie cena bo
> nie wiem czy gra jest wartas świeczki. Jeśli ktoś wie to proszę o info
> może lepiej na priv bo to trochę NTG (sorki ale nie mam kogo spytać).

TLD rejestruje się w odpowiednim organie w USA. Cały proces nie jest zbyt
prosty, bo domena musi być zaopiniowana przez "ekspertów" (całe te cyrki z
TLD xxx). Tylko, że to kosztuje i to na prawdę dużo. Nie pamiętam
dokładnie, ale jest to chyba rząd milionów dolarów.
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery/
Meet Jacek: http://photoblog.be/jacek