jak wygląda nowa konfiguracja ./builder'a ?

marcin steć marcinek w nea.pl
Czw, 1 Gru 2005, 23:50:35 CET

Skonfigurowałem sobie możliwość budowania pakiecików z CVS już baaardzo
dawno temu i od tego czasu nie ruszałem.
W między czasie, coś się w PLD pozmieniało, serwery pojechały za granicę
itd a ja mam wszystko po staremu (z przepisu bodajże baseciq'a). Jeden
zaprzyjażniony guru od PLD powiedział mi że mam źle, tylko nie miał
czasu powiedzić co więc pytam: Jak jest ponowemu, tak żeby się budowało
a nie marudziło w stylu:
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(VMware-workstation.init)
Wcześniej sypnęło się też podobnie na innych pakietach....
cat CVS/Root
:pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot

pozdrówka,
marcinek