LG DVDRAM GSA-4167B i nagrywanie CD-R...

marcin steć marcinek w nea.pl
Pią, 2 Gru 2005, 00:02:21 CET

Grzegorz wrote:

>Sprawiłem sobie nową nagrywarkę dvd, żeby być trendy... ;)
>I nie zostawac w tyle.
>No i tyle z tego mam, że jest problem z nagrywaniem płyt CD.
>Nie to że się nie dają bagrywać, tylko że prędkość jest no powiedzmy nie
>zadowalająca.
>A mianowicie...
>Perwsze około 50 MB nagrywa się z prędkością około 16x
>Następnie do 193 MB nagrywane jest to z prędkością około 24x
>No i następnie do końca płyty idzie poniżej 6x

Tak właściwie to mam o 2 numerki mniejszą: 4165B i takie same objawy.
ale za to w growisofs jak podam -speed=1 to i tak pokazuje coś koło 4,
ale jak dam 4 to dostaję IO error :-) k3b twierdzi, ze nagrywara dygnie
8x dvd i 52x cd ale za grosz mu nie wierzę bo pod windą mimo pokazywania
kosmicznej wartości x2 przy dvd nagrywa tak samo jak linuch przy 1x. A
teraz kazałem k3b nagrać z prędkościa x1, jedzie z x3.9 a płyta ma
wielkość 4350MB i wjeżdża w 18 minut :-)
Chyba pora przywyknąć  :-)
marcinek