nowy kernel + udev, a co z modprobe.conf

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pią, 2 Gru 2005, 08:29:07 CET

Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> A install nie służy do konfiguracji dodatkowych operacji wykonywanych
>przed/po ładowaniu modułu?
>Kiedyś tak było. Czy ja już zupełnie od tego zęba otumaniałem?

Oki , ja moglem miec blad od poczatku i zamiast "alias forcedeth" mialem
"install"
choc wtedy tez spelnialo swoje zadanie i sie ladowalo.
A tak ogolnie co powinno siedziec w modprobe.conf ?

alias <do alsa> jesli ktos uzywa, glownie do OSS
alias <sieciowka> # bez tego napewno nie dziala (przynajmniej u mnie)
alias <glowne do usb>  # to chyba dobrze zalatwia udev
?alias|options <karta tv> # tego wlasnie nie wiem, choc mam

jest potrzebne ? alias block-major-7-* loop ? lub inne typu ? alias
char-major-195-* nvidia ?
Czy udev lub modprobe juz tego nie koniecznie wymagaja / moze wymagaly?

TOmek

Znow swieta?
Kliknij po kredyt gotowkowy i zostan Prawdziwym Sw. Mikolajem!
>>> http://link.interia.pl/f18e7