mencoder i divx dla stacjonarnego odtwarzacza

Piotr Zawadzki pzawadzki w polsl.pl
Sob, 3 Gru 2005, 13:59:00 CET

Dnia sobota, 3 grudnia 2005 13:09, Tomasz Witek napisał:

> Ja bardziej postawil bym pytanie jaki to odtwarzacz.
> Ja mam odtwarzecz taki, że wszystko co do niego wsadze to dziala.
Gratuluję sprzętu. Większość stacjonarnych odtwarzaczy nie wspiera qpel i gmc.
Manta Emperor 2
> Moze xvid ?
> TiweK
Rzecz w tym, że działało i przestało.
A skoro masz taki co wszystko bierze
i zaktualizowane PLD (ważne) to bardzo bym prosił o eksperyment i zrobienie
kawałka divx komendą j.w. Może sprawa dotyczy tylko mojej instalacji ;(
xvid działa, ale jest zdecydowanie gorszej jakości

ACODEC="-oac lavc -lavcopts acodec=mp3:abitrate=192"
VCODEC="-ovc xvid -xvidencopts quant_type=mpeg"
FILTERS="-vf pp=de,hqdn3d,scale=720:-3,expand=:576"
mencoder test.avi -noskip $ACODEC $VCODEC:bitrate=3500:pass=1 \
	$FILTERS -o divx.avi
mencoder test.avi -noskip $ACODEC $VCODEC:bitrate=3500:pass=2 \
	$FILTERS -o divx.avi

--
Piotr Zawadzki, Silesian Technical University
PGP: http://www.keyserver.net/