dosemu zawiesza serwer z ac

Kai kai w lexx.eu.org
Nie, 4 Gru 2005, 13:13:36 CET

Dnia 04-12-2005, nie o godzinie 08:11 +0100, Tomasz Witek napisał(a):
> On Sat, Dec 03, 2005 at 08:23:26PM +0100, Enleth wrote:
> >
> wine to sie zgodze, sa pewne momenty ze wiesza calkowicie, ale jesli
> chodzi o dosemu to nie bardzo moge to potwierdzic.

Przynajmniej u mnie to nie w samym dosemu jest problem. Dosemu mogę
uruchomić, ms-dos'a w nim zbootować, volkov commander też w tym działa.
Zawieszenie całego systemu powoduje dopiero uruchomienie konkretnego
programu dosowego (również powtarzalne w 100%, przy uruchomionej tylko
jednej sesji dosemu).

--
**    In the Light Universe    ***   Kai  -  Robert Jaros   **
*     I have been darkness,     *      kai w startrek.pl       *