superkaramba 0.37

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Nie, 4 Gru 2005, 18:43:37 CET

On Sunday 04 December 2005 17:04, Paweł Brzoza wrote:
> Witam,
> jakiś czas temu została wypuszczona nowa wersja superkaramby, w zwiąku z
> tym ze nikt speca nie uaktualnił, a ja takich możliwości nie mam, załączam
> poprawione patche pod tę wersje. Oprócz tego w spec'u trzeba zrobić małą
> poprawkę, mianowicie: poprawić Source0 na
> http://dl.sourceforge.net/netdragon/%{name}-%{version}.tar.gz oraz przy
> sekcji %setup zamiast %{name}-%{version}-%{_rc} ma być samo %{name}
>
> Jeśli jest tu ktoś władny to może patche commitnie.

Nikt nie zrobił update, bo superkaramba jest w wersji 0,37 w nowym kde-utils.
Dzięki za patcha. W wolnej chwili (o ile ktoś mnie nie uprzedzi), wrzucę.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics