[Ciut OT] Problem z dhcp

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Nie, 4 Gru 2005, 23:09:31 CET

Witam!

Mam problem z działaniem laptopa na AC w sieci na uczelni. Winda bez
problemu pobiera adresy z dhcp i ma z kopa wyjście na świat (net).
Natomiast PLD uzyskuje wszystkie potrzebne wpisy z dhcp (ip, maska, dns,
brama etc..) i wszystko jest dokładnie takie same jak na windzie, jednak
nie mam wyjścia na świat - dlaczego??

Mogę zpingować tylko server dhcp, brama mi nie odpowiada. Natomiast spod
windy mogę zpingować oba.

Kurde - raz to już jakoś obszedłem (chyba MAC-a podmieniłem), ale ostatnio
znowu nie mogłem - choć podmieniłem MAC-a w końcu. Co może być przyczyną??

Zdroofka
Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda