F**K TPSA

marcin steć marcinek w nea.pl
Pon, 5 Gru 2005, 17:37:22 CET

Grzegorz Sójka wrote:

>[...].
>
>Życze dobrzych transferów.

Hmmm, pomysł fajny.
Ale z tego co wiem kompresja ppp dotyczy tylko jakiegoś uproszczenia
nagłówka IP. Korzystając z tego, że połączenie jest point-to-point
wyrzuca się zbędne w tym przypadku pola z nagłwka IP. nie pamiętam
które, ale jest to parę bajtów na każdym pakiecie. Opisane w RFC bodajże
1962.
Z innego źródła (podręczy guru od sieci) dowiedziałem się, że urywa się
zaledwie jeden bajt na datagramie, bo kompresja tak jak ją
przedstawiałem to był w CSLIPie i jest na dzieńdobry w PPP.

marcinek