A może by tak SPEC/RPM na ./builder?

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 5 Gru 2005, 17:54:03 CET

marcin steć napisał(a):

>A może by tak jaki sprytny developer wyrzeźbił SPECa do setupu
>środowiska budowlanego.
>Takie coś mogłoby zakładać (albo dać narzędzie do założenia) całego
>środowiska do budowania i zciągania SPECów z CVSu...
>jakś czarodziejska komenda co to by założyła katalog rpm{CO TAM TRZEBA},
>zaciągnęła ./builder itd?
>To oczywiście objaw lenistwa, ale skoro dałoby się to dlaczego nie...
>Rzucam tylko pomysł, bo myślę, że luserów w stylu
>jak_nie_ma_w_poldku_to_to_se_zbuduję_ale_nie_znam_się_na_SPECach jest
>całkiem sporo...

> [...]
Bodajże jest jakis samouczek na stronie pld, sam z niego sie nauczylem
jak skompilowac najprostsze rzeczy z cvs
i jak wogole zaczac. Co do jakiegos programiku ktory by wszystko
zalatwil, to sadze ze "polityka PLD"
- nie zawracaj glowy pierdolami
- pld nie jest dla leniwych
- oraz zrob cos sam
na to nie przystanie.
?Chyba ze ktos poswieci sie dla ogolu?
MOze lepszym rozwiazaniem byla by strona pod tytulem "improvement
PLD"(tylko znow musialby ja wykonac), w ktorej kazdy moglby dodac cos ze
"swego doswiadczenia" co laikowi i nietylko ulatwilo by zycie(tutorial
jak zrobic taki bajer), np.: typu wiki dla userow z listy pld, aby
wiadomo bylo, co kto tam broi lub ogolnie for all(kopiuj wklej porade
podpisz sie mailem i podaj dzial do ktorego wstawic porade).
Choć nie wiem czy iniknie sie chaosu, ale ja tylko ttak sobie rozmyslam.

Sam mialbym pare porad(przekazanych mi od innych lub wlasnych) od
siebie, bo juz z PLD z 2 latka mina, i PLD jest nierzadko lepszy od
innych dystrybucji dzieki
sporej grupie doswiadczonych userow, ktorzy dziela sie wiedza oraz cvs
no i help ze stronki pld.

Co prawda lista mailowa pld jest dobra skarbnica wiedzy, lecz jest w
niej spory chaos.

Pozdrawiam,
TOmek

Znow swieta?
Kliknij po kredyt gotowkowy i zostan Prawdziwym Sw. Mikolajem!
>>> http://link.interia.pl/f18e7