jak wygląda nowa konfiguracja ./builder'a ?

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 5 Gru 2005, 18:05:10 CET

marcin steć napisał(a):

>zrobiłem stojąc w ~/rpm:
>cvs up SPECS/builder
>to mi powiedział:
>P SPECS/builder
>cvs up SPECS/getstrc
>i nic nie powiedział i na dokładkę:
>cvs up SPECS/mirrors i tu teź odpowiedział, że P SPECS/mirrors i taraz
>to mam taki błąd:
>
>[marcinek w klaptop SPECS]$ ./builder VMware-workstation.spec
>U VMware-workstation.spec
># $Revision: 1.71 $, $Date: 2005/12/01 14:24:31 $
>
>No conditional flags passed
>
>from available:
> [...]
Ja mialem podobnie i zrobilem tak(tez VMware-workstation.spec)
w konsoli wpisalem:
export CVSROOT=":pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot"
a pozniej cvs get SOURCES/VMware-workstation.init
i znalazl sie.
Z reszta podobnie choc to niezawsze musi dzialac.
Chcialem sobie na poczatku skompilowac starsza wersje na nowszy kernel
2.6.14 ale tam cos nie wyszlo wiec skompilowalem najnowszy vmware.

Pozdro TOmek

Szukasz pracy? Szukamy pracownikow: projektanta serwisow, webmasterow,
specjalisty ds. badan, promotion managera, administratorow baz danych,
programistow Windows i wielu innych! >>> http://link.interia.pl/f18e6