A może by tak SPEC/RPM na ./builder?

Tomasz Narloch eyev w poczta.fm
Pon, 5 Gru 2005, 21:03:26 CET

Grzegorz Pietrzak napisał(a):

>Tia...
>A nie pomyślałes, że całe to cholerne PLD, bo go chyba i developerów za bardzo
>nie lubisz w takim razie, to jest poświęcenie się większe lub mniejsze dla
>ogółu?...
>To się nie dziw, że ktoś Ci na coś co "będzie załatwiało wszystko" powie zrób
>se sam...
>
>Pozdrawiam

[Ludziom zazwyczaj ja da sie palec to chca cala reke!!!]
Nic nie mam do developerow, tylko stwierdzilem ze jesli chcialo by sie
cos miec a nikt inny, ktory by potrafil to zrobic,
nie potrzebuje tego, to nastepuje trudna rzeczywistowsc i trzeba  zrobic
to samemu. Ja sie juz z tym pogodzilem , bedac tutaj i dzieki temu
przynajmniej czegos sie nauczylem. Na mandrivie chyba bym tyle nie umial.
Chcialem tylko przekazac ta mysl dalej.

TOmek

Znow swieta?
Kliknij po kredyt gotowkowy i zostan Prawdziwym Sw. Mikolajem!
>>> http://link.interia.pl/f18e7