A może by tak SPEC/RPM na ./builder?

Adam Skowroński tytus w oldfield.org.pl
Pon, 5 Gru 2005, 21:13:40 CET

12/05/2005 06:43 PM, marcin steć wrotek:
> A może by tak jaki sprytny developer wyrzeźbił SPECa do setupu
> środowiska budowlanego.
> Takie coś mogłoby zakładać (albo dać narzędzie do założenia) całego
> środowiska do budowania i zciągania SPECów z CVSu...
> jakś czarodziejska komenda co to by założyła katalog rpm{CO TAM TRZEBA},
> zaciągnęła ./builder itd?
> To oczywiście objaw lenistwa, ale skoro dałoby się to dlaczego nie...
> Rzucam tylko pomysł, bo myślę, że luserów w stylu
> jak_nie_ma_w_poldku_to_to_se_zbuduję_ale_nie_znam_się_na_SPECach jest
> całkiem sporo...

A nie lepiej by było paczkę w rpm? (wiem, wiem, żeby była paczka to
trzeba najpierw SPECa). Ale nie za bardzo sobię wyobrażam, że user,
który boi się SPECów i CVSu, żeby zbudować sobie środowisko do budowania
speców ze SPECa, będzie musiał najpierw ... zbudować środowisko do
budowania SPECów....

W sumie chyba nie jest to aż takie trudne. Na stronie  baseciq'a jest to
opisane (http://developer-doc.pld-linux.org/baseciq/slack2pld.html) a
przecież to można sobie w skrypcik wrzucić, np. taki:

=== poczatek skryptu

#!/bin/sh
echo "Skrypt do budowania prostego srodowiska do budowania SPECy (ów?)"
echo "Według poradnika Baseciq'a"
echo "http://developer-doc.pld-linux.org/baseciq/slack2pld.html"

export CVSROOT=":pserver:cvs w cvs.pld-linux.org:/cvsroot"
mkdir -p ~/rpm/{SPECS,SOURCES,RPMS,SRPMS,BUILD}
cd ~/rpm
cvs get SPECS/builder SPECS/getsrc SOURCES/kernel-i386.config
cd SPECS

echo "Uruchom: "
echo "	./builder nazwa_pliku.spec "
echo "aby zbudowac nazwa_pliku"
echo "(np. ./builder ekg.spec)"
echo ""

===== koniec skryptu.

A może to już nie zadziała? (kiedyś zadziałało)
A może to Ci, Marcin o co innego chodziło?

adam
--
Adam Skowroński                  *  W związku z powyższym konkurencja
tytus w oldfield.org.pl            * MSIE powinna emulować błędy głównego