[Ciut OT] Problem z dhcp

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Pon, 5 Gru 2005, 21:17:56 CET

Dnia Mon, 05 Dec 2005 12:02:03 +0100, Mikolaj Kucharski
<build w kompuart.pl> napisał:

> Czy ta winda i ac to na tym samym laptopie (na tym samym mac-addresie)?
> Moze spoofowales wczesnie MAC na jakis inny i zapomniales go usunac,
> spr czy na pewno masz taki sam MAC.

Tak - ten sam MAC - nie zwykłem spoofować na uczelni (wersja oficjaln ;p
). Zresztą, pisałem wyżej, że próbowałem spoofować MAC-a kompa z
laboratorium i też nici ( tyle a' propos niespoofowania ;p ).

> Pozatym czy wogole macie kontrole
> po MAC-ach na uczelni?

Gdzieniegdzie tak, gdzieniegdzie nie. W tym miejscu akurat nie - bo kompy
pod windą bez problemu dostają IP z dhcp.

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda