[Ciut OT] Problem z dhcp

susza001 susza001 w poczta.onet.pl
Wto, 6 Gru 2005, 00:17:39 CET

Cz w rny wrote:

>Witam!
>
>Mam problem z działaniem laptopa na AC w sieci na uczelni. Winda bez
>problemu pobiera adresy z dhcp i ma z kopa wyjście na świat (net).
>Natomiast PLD uzyskuje wszystkie potrzebne wpisy z dhcp (ip, maska, dns,
>brama etc..) i wszystko jest dokładnie takie same jak na windzie, jednak
>nie mam wyjścia na świat - dlaczego??
>
>Mogę zpingować tylko server dhcp, brama mi nie odpowiada. Natomiast spod
>windy mogę zpingować oba.
>
>Kurde - raz to już jakoś obszedłem (chyba MAC-a podmieniłem), ale ostatnio
> [...]
Mam bardzo podobny problem u znajomej. Pod windą wszystko cód miód i
orzeszki a pod PLD
czy też slackware za chiny i pół etiopi. Pobiera wszystko tak samo jak u
Ciebie, MACi odpowiednio ustawione nie chce przejśc w świat.
Do tej pory winiłem admina a tu jednak może i coś z mojej strony...
Sytuacja jest taka sama w przypadku originalnych sterów jak też i
ndiswrappera...