A może by tak SPEC/RPM na ./builder?

marcin steć marcinek w nea.pl
Wto, 6 Gru 2005, 12:37:53 CET

Paweł Chuchmała wrote:

>A to nie wystarcza?
>http://pl.docs.pld-linux.org/devel_howto.html

Własnie przestało. Pomysł ten mnie naszedł pod wpływem wątku o builderze
(kilka wątków wyżej). Problem polega na tym, żeby być up-to -date (sic)
ze wszystkim w PLD to trzeba czytać WSZYSTKIE maile z pld-users i
pld-devel.
A miałem builder który działał i przestał bo  nie nadążam za zmianami,
które być może ktoś nawet opisał na którejś liście.
To trochę przypomina sytuację z ogłoszeniem o wyburzeniu Ziemi z
"Autostopem przz galaktykę". A gdybym miał pakiet, który jak przestaje
działać bo się coś zmieniło w struktirze CVSu cz czegośtam to miałby go
zaktualizować, było by duużo milej :-)