Zaswapowywanie się PLD.

Wto, 6 Gru 2005, 13:32:00 CET

On Tuesday 06 of December 2005 13:10, Maciej Pijanka wrote:

> man ulimit ?

A na co limit zakładać ?
RLIMIT_AS równy pamięci aktualnej pamięci RAM ?

Wtedy gdy ktoś wpadnie na pomysł aby uruchomić dwie takie aplikacje
równocześnie to i tak będzie swapował :/

RLIMIT_LOAD_SPOWODAWANY_PRZEZ_SWAPOWANIE nia ma.

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright