Zaswapowywanie się PLD.

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Wto, 6 Gru 2005, 17:44:33 CET

Dnia Tue, 06 Dec 2005 13:37:30 +0100, Maciej Pijanka
<maciej.pijanka w gmail.com> napisał:

> hmm, rlimit na ilosc ramu typu 90%, + limit na obciazenie maszyny, to
> nieda tej samej funkcjonalnosci ale moze ograniczyc nieco skoki..
> chociaz ja tam nie pozowolilbym uzytkownikom na zuzycie 90% fizycznej
> ilosci pamieci w maszynie.. w pojedynczym zadaniu.

Niekoniecznie - limity można dla różnych grup robić. Dla zwykłych looserów
dać limit rozsądny, dać grupę/usera, który odpala te krowe i jemu dać
odpowiedni limit w /etc/security/limits.conf

Teraz albo te aplikację zdalnie można tylko odpalić logując się jako
looser tej aplikacji, albo szybki skrypcik, który odpala te aplikację
zawsze z prawami loosera z limitem.

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda