Zaswapowywanie się PLD.

Cz@rny dhubleizh w o2.pl
Wto, 6 Gru 2005, 21:25:42 CET

Dnia Tue, 06 Dec 2005 17:49:21 +0100, Mateusz Korniak
<mateusz w ant.gliwice.pl> napisał:

> Problemem zasadniczym jest to że nie ma limitu na stopień zaswapowania
> aplikacji w ulimit.

Nie jestem tu specjalistą (TM), ale IMHO nie ma potrzeby. Swap to po
prostu rozszerzenie pamięci fizycznej, więc dajesz po prostu limit na to,
ile pamięci dany skórczybyk może zając, a to, czy ta pamięc będzie
chwilowo wymieciona do swapa, czy akurat w ramie, to Cię gigla??

Ale Systemy Operacyjne były dawno i nie chciało mi się pod koniec chdzić :P

Cz w rny
--
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to The Dark Side" -
Yoda